Prawo do odstąpienia od umowy


Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot akt prawny Republiki Słowenii) Kupujący  ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy,bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji.
Uważa się, że wiadomość  została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem formularza, który znajduje się TUTAJ, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie.

Ważne: W przypadku zwrotu, prosimy o kontakt na adres mailowy, wyślemy Państwu stosowną instrukcję postępowania.
W przypadku, gdy zwrócony paczka nie będzie zawierała wszystkich wymaganych  dokumentów (wypełniony formularz  z numerem konta bankowego), niestety nie będziemy mogli rozpatrzyć wniosku.

Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu  nie ponosi żadnych kosztów.

Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia  jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru

Jedynym kosztem obciążającym Kupującego za odstąpienie od umowy jest koszt zwrotu towaru (który w przypadku wysyłki jest naliczany w cenniku usługi dostawcy i zależy od tego, czy jest to przesyłka / paczka / ładunek). Artykuł musi zostać zwrócony sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości o odstapieniu od umowy (zakupu).

Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.

W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ZVPot, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej  przez Kupującego.  Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości

 

Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).(akt prawny w Słowenii)

Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego  lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego  opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

Adres do zwrotu towarów:

1ASHOP.PL,

GLS POLAND Oddział Wrocław, Magazyn Przeładunkowy,

ul. Paprotna 10,

51-117 Wrocław

 

Więcej informacji o zwrotach produktów znajduje się w Regulaminie. W przypadku dodatkowych pytań zadzwoń do nas pod numer 732 080 167 lub napisz na adres info@1ashop.pl  Z chęcią odpowiemy na każde pytanie.